Ai EXTRA -3% reducere la plata cu cardul și transport gratuit la comenzile de peste 2000 RON!

Administrator de condominii

Bucuresti-Ilfov

Denumirea postului:  Administrator de condominiu
 
 
Despre companie:
Compania Vodaland, producător și distribuitor de sisteme de drenaj cu sedii în 8 țări, printre care și București - România, caută un Asistent Manager Proprietăți pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Suntem lideri în domeniul soluțiilor de drenaj și ne străduim să oferim servicii de calitate superioară clienților noștri. Căutăm o persoană tânără și motivată pentru a ne ajuta să gestionăm și să dezvoltăm portofoliul nostru de proprietăți.
 
 
Responsabilități:
  • Planificarea și coordonarea activităților de administrare a imobilului
  • Supravegherea intervențiilor și reviziilor echipamentelor și instalațiilor pentru funcționare în parametri optimi
  • Gestionarea eliberării echipamentelor de muncă și instrumentelor necesare angajaților
  • Coordonarea inventarierii obiectelor de inventar și mijloacelor fixe
  • Oferirea suportului administrativ necesar echipei de management
 
Cerințe:
  • Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau al administrării proprietăților constituie un avantaj, preferabil 1-3 ani experiență într-un domeniu conex
  • Abilități excelente de comunicare și negociere
  • Cunoștințe solide de operare a calculatorului și a programelor de birou (Word, Excel, Outlook)
  • Capacitatea de a gestiona eficient mai multe sarcini și priorități în același timp
  • Atitudine proactivă și orientată către rezultate
  • Abilități bune de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor
  • Capacitatea de a lucra în echipă și de a interacționa cu diverse persoane
  • Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj
  • Cunoștințe din domeniul auto, legislație și mecanice reprezintă un avantaj;
  • Cunoștințe legate de industria construcțiilor si instalațiilor sau materialelor /echipamentelor
  • Permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj
 
Oferta noastră:
  • Oportunitatea de a lucra într-o companie de succes, intr-o continuă dezvoltare
  • Mediu de lucru dinamic și profesional
  • Furnizăm toate echipamentele necesare și mașină de deplasare
  • Posibilitatea de a avansa și de a dezvolta cariera în domeniul administrării proprietăților
  • Dezvoltarea competențelor prin cursuri și training-uri în domeniu
  • Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare
 
Dacă sunteți o persoană motivată, cu abilități excelente de comunicare și doriți să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail [office@vodaland.ro] sau aplicați prin intermediul LinkedIn sau site-ului nostru.
Vă mulțumim anticipat pentru interesul acordat și vă vom contacta în cazul în care sunteți selectat pentru un interviu.
 
Echipa Vodaland
Aplica pentru job
Fisiere acceptate .pdf, .doc, .docx